سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


...

 

 

 

 

مترجم: فریبا ولیزاده 

منبع: forbes

 واحد تحقیقاتی فوربس در گزارش‌های سالانه «Global 2000» خود لیستی جامع از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های سهامی عام جهان در سال 2014 را منتشر کرده است، این رده‌بندی براساس معیارهایی نظیر سطح درآمد، سودآوری، میزان دارایی‌ها و ارزش بازار تهیه شده است. 

گزارش امسال Global 2000 دربرگیرنده شرکت‌هایی از 62 کشور جهان است، این در حالی است که گزارش سال 2003 میلادی، شرکت‌هایی از 46 کشور از سراسر جهان را در بر داشت. به‌طور کلی، مجموع درآمد این شرکت‌ها 38 تریلیون دلار، سود آنها برابر با 3 تریلیون دلار، ارزش دارایی‌ها برابر با 161 تریلیون دلار و ارزش بازار این شرکت‌ها 44 تریلیون دلار برآورد شده است. بیشترین رشد در ارزش بازار و برابر با 13 درصد بوده است. این شرکت‌ها 90 میلیون نیروی انسانی را در سراسر جهان در خدمت خود دارند. برای اولین بار جایگاه اول تا سوم این رده‌بندی متعلق به سه شرکت سهامی عام از کشور چین است. 5 شرکت از 10 شرکت برتر نیز چینی هستند. بانک سهامی عام ICBC چین برای دومین سال متوالی مقام اول این رده‌بندی را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که بانک Construction چین در جایگاه دوم قرار دارد و بانک Agricultural چین با جهشی قابل توجه از مقام پنجم به جایگاه سوم صعود کرده است. در کنار دستاوردهای بزرگ کشور چین، نیمی دیگر از رده‌بندی 10 شرکت برتر به ایالات متحده آمریکا تعلق دارد. 
شرکت Berckshire Hathaway و Wells Fargo با صعود چهار پله‌ای در مقام‌های پنجم و نهم قرار دارند. جی‌پی مورگان با یک پله سقوط پس از بانک Agricultural چین در مقام چهارم قرار دارد.   این گزارش تصویر و چشم‌انداز تغییرات سالانه کسب و کار‌های جهانی را ارائه می‌کند. کشور آمریکا با حضور 564 شرکت بیشترین تعداد شرکت‌های حاضر در گزارش Global 2000 را به خود اختصاص داده است. کشور ژاپن به‌رغم کم شدن 26 شرکت و با داشتن 225 شرکت در این گزارش پس از آمریکا در جایگاه دوم قرار دارد. چین با افزودن 25 شرکت، مجموع شرکت‌های حاضر در گزارش سال 2014 را به 207 رسانده است. شرکت‌هایی از دو کشور موریس و توگو امسال برای اولین بار به جمع شرکت‌های حاضر در گزارش Global 200 پیوسته‌اند.
از زمانی که فوربس اولین گزارش Global 2000 را در سال 2003 میلادی منتشر کرد، پویایی‌های قدرت میان شرق و غرب با تفاوت‌های چشمگیری روبه‌رو بوده است. امسال این رده‌بندی با هدف بررسی دقیق‌تر تفاوت‌های منطقه‌ای به هفت گروه تقسیم شده است. قاره آسیا با داشتن 674 شرکت در این گزارش پیشتاز است و آمریکای شمالی با 629 عضو و اروپا با 506 شرکت در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند. گزارش منتشرشده در سال 2003 میلادی، در تضاد کامل با گزارش امسال قرار دارد، آمریکای شمالی 11 سال پیش در جایگاه اول قرار داشت. بازارهای در حال ظهور منجر به رشد 265 درصدی در خاورمیانه و 76 درصدی در آمریکای مرکزی و جنوبی شده‌اند. درحالی‌که آفریقا کمترین اعضا را در گزارش Global 2000 به خود اختصاص داده بود، در گزارش امسال نیز فقط توانسته است هفت شرکت به مجموع کل شرکت‌های خود بیافزاید.
GLOBAL 2000 در سال 2014


با نگاهی گذرا به آمار ارائه شده، شناسایی برترین شرکت‌ها به‌سادگی امکانپذیر است. شرکت اپل که در جایگاه پانزدهم قرار دارد، بار دیگر مقام اول با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان را از آن خود کرده است. فروشگاه‌های وال مارت با وجود کاهش سود، همچنان بیشترین فروش را در جهان از آن خود دارد. 
در گزارش سال 2014 Global 2000، 179 شرکت جدید حضور دارند. شرکت Tesla Motor با افزایش 561 درصدی سهم بازار خود منتقدین را شگفت‌زده کرده است. شرکت ژاپنی تولیدکننده نوشیدنی‌های Suntory (با داشتن جایگاه جایگاه 1083) با خرید سهام شرکت Jim Beam به ارزشی برابر با 6/13 میلیارد دلار، لقب بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی گزارش
 GLOBAL 2000 را به خود اختصاص داده است.  ازجمله جهش‌های قابل توجه در رده‌بندی امسال می‌توان به موفقیت شبکه اجتماعی فیس‌بوک اشاره کرد که با رشد 55 درصدی فروش و 2711 درصدی در سودآوری، جایگاه خود را از مقام 561 به 510 تغییر داده است.  البته سال 2014 برای همه خوب نبوده است. صنعت و چشم‌انداز اقتصادی کشورهای مختلف اغلب تاثیرات بسزایی در عملکرد شرکت‌های آنها به‌جای می‌گذارند. با کاهش روند رشد اقتصادی چین، شرکت صنایع سنگین Sany دومین سازنده تجهیزات ساختمانی این کشور، به‌دلیل کاهش فروش با سقوط 851 پله‌ای به مقام 1398 رسیده است.  فروشگاه‌های زنجیره‌ای Tesco بریتانیا (جایگاه 465) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای Morrison (جایگاه 987) وارد جنگ قیمتی شدند که در نهایت منجر به کاهش سود هر دو شد. کاهش قیمت جهانی طلا، شرکت کانادایی Barrick Gold را از مقام 771 با 112 پله سقوط مواجه کرد. تعجب‌آور نیست که هنوز بانک‌ها و موسسات مالی به لطف درآمدها و دارایی‌های عظیم خود در میان 467 جایگاه اول این رده‌بندی قرار دارند. موفق‌ترین صنایع پس از این دو به ترتیب صنعت نفت و گاز (125 شرکت)، صنعت بیمه (114 شرکت) و صنعت آب و برق (110 شرکت) هستند.  چهار صنعت با داشتن بیش از 30 درصد رشد در ارزش بازار در میان موفقترین شرکت‌ها قرار دارد: صنعت هوا و فضا و تولیدات دفاعی (تا 36 درصد)، فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار (تا 35درصد)، صنعت تولید کالاهای بادوام (35 درصد)، هتل ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی (32 در صد) افزایش ارزش داشته‌اند. برای دومین سال متوالی، صنعت تولیدات فلزی و معدنی با افت 64درصدی سود و 19 درصدی ارزش بازار روبه‌رو بوده است.


  


...

 

سیدمحمد اعظمی‌نژاد*

منبع: mindtools
* عضو هیات‌رئیسه کمیته تخصصی توسعه - انجمن مدیریت منابع انسانی ایران

معمولا تیم‌های کاری، عوامل پیشروی در هر سازمان هستند. تفاوتی نمی‌کند که تیم کاری، یک تیم درون واحدی، تیمی متشکل از مدیران یا یک تیم پروژه باشد، مهم آن است که اعضای آن قادر باشند به‌طور اثربخش با هم کار کنند، در غیر این‌صورت عملکرد و بهره‌وری تیم دچار نقصان می‌شود که این موضوع برای هیچ‌کس رضایت‌بخش نیست.

آیا تاکنون خصومت شخصی، اهداف متضاد و اهداف مبهم را در تیم‌های کاری خود تجربه کرده‌اید؟ این موارد علائمی از یک تیم بیمار است. برای پیشگیری از بروز چنین مواردی نیاز است برای بهبود عملکرد تیم کاری خود پیش‌قدم باشید. 
ابزار مربیگری تیم کاری ابزاری اثربخش در مدیریت و رهبری است که می‌تواند عملکرد تیم کاری شما را بهبود بخشد. 


 معرفی ابزار 
ابزار مربیگری تیم کاری کمک می‌کند تا افراد درک بهتری از چگونگی همکاری و کار مشترک با دیگران داشته باشند. این ابزار روش موثری برای کاهش تعارضات و بهبود روابط کاری در تیم است. با استفاده از این ابزار تیم می‌توانید تمرکز کاملی بر کار واقعی و دستیابی به اهداف تعیین شده داشته باشید. 
برای مربیگری تیم کاری خود، به جای تمرکز بر توسعه فردی (البته ابزار مربیگری فردی قبلا در همین ستون معرفی شده است)، روی مهارت‌ها و تعاملات بین فردی متمرکز شوید. روش ارتباط و برخورد هریک از افراد با نفرات هم تیم خود تاثیر مهمی بر چگونگی عملکرد آنها دارد. ممکن است شما افرادی با توانایی بسیار بالا در یک تیم کاری و در کنار هم قرار دهید، اما ممکن است به دلیل عدم ارتباط مناسب باز هم مشکلات عملکردی جدی در تیم مذکور داشته باشید. 
کارکنان باید یاد بگیرند چگونه با هم کار کنند و با هم ارتباط موثر و مناسبی داشته باشند، در غیر این‌صورت خروجی بسیار کمتر از حد انتظار خواهند داشت. 
برای استفاده از این ابزار اقدامات کلیدی زیر را انجام دهید: 
1. وضعیت پویایی تیم را مورد شناسایی قرار دهید. بهترین نقطه شروع برای مربیگری تیم کاری درک وضعیت پویایی تیم کاری است. این اقدام فرآیندی است که طی آن چگونگی ارتباط بین افراد تیم استخراج خواهد شد.
هریک از ما سبک کاری و ارتباطی متفاوتی داریم و هنگامی که با فردی با سبک کاری متفاوت از خود مواجه می‌شویم اغلب به جای استفاده از نقاط قوت فرد مقابل، دچار یأس و ناامیدی در ادامه ارتباط با وی می‌شویم. 
برای مثال بعضی از افراد در تیم روحیه‌ای «زورگو» دارند و گمان می‌کنند همیشه حق با آنها است حتی اگر افراد هم تیمی او نظر کاملا متفاوتی با وی داشته باشند. اگر کسی با چنین فردی در تیم مخالفت کند او از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند و ممکن است کار به بحث‌های غیرسازنده، تصمیم گیری‌های ضعیف و کارهایی بدون بهره‌وری منجر شود. 
ابزارهای ارزیابی رفتار و شخصیت، روش‌های عالی برای درک و بهبود وضعیت پویایی یک تیم کاری است، علاوه‌بر این آگاهی از این ابزار به اعضای تیم امکان درک بهتر از دلایل واکنش‌های متفاوت همکاران را می‌دهد. آگاهی از جنبه‌های متفاوت شخصیتی به افراد در تحمل بروز رفتارهای مختلف اعضای تیم کمک می‌کند. 
ابزارهایی نظیر MBTI و ارزیابی 360 درجه (که قبلا در همین ستون معرفی شده اند) ابزارهای بسیار مطلوبی برای شناسایی الگوهای رفتارهای فردی در ارتباطات و تعارضات است. 
به‌عنوان یک مربی، نقش شما تسهیم و گفت‌وگو درباره اطلاعات و مشخصات فردی اعضای تیم برای کمک به یافتن راه‌هایی جهت کارکردی بهتر با هم است، هرچه اعضای تیم درک بیشتری از تفاوت‌های بین فردی خود داشته باشند با تنظیم رفتار خود برای رسیدن به نتایجی بهتر از خود همدلی بیشتری نشان می‌دهند. 
2. انتظارات رفتاری خود را شفاف کنید. درک دیدگاه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی افراد راه بسیار مناسبی برای بهبود روابط با آنها است. با این وجود، هر تیم کاری برای رسیدن به اهداف تعیین شده خود، نیازمند قوانین مشخصی است. 
به‌عنوان مربی تیم کاری، شما باید مجموعه‌ای روشن از انتظارات خود از رفتارها و ارتباطات را تهیه و تدوین کنید. این انتظارات به درک و همدلی اعضای تیم کمک می‌کند، ضمن اینکه این اطمینان را حاصل می‌کند که اهداف تیم بر اهداف فردی ترجیح داده شود. 
شاید بهترین روش برای این کار تهیه یک منشور  داخل تیم است که در آن به قوانین تیم و انتظارات از افراد اشاره شده باشد. روش دیگر گفت‌وگو با اعضای تیم در خصوص این انتظارات 
است. 
3. ارزیابی عملکرد را برمبنای کار تیمی انجام دهید. اغلب افراد برای رسیدن به بیشترین پاداش عملکردی در تیم با هم در رقابت هستند و گاه این موضوع مانع بزرگ وحدت و اثربخشی تیم است. این روزها ترویج و تشویق کار تیمی در سازمان‌ها کار رایجی است، اما هنوز پاداش‌ها کماکان به‌صورت فردی پرداخت می‌شود و وقتی چنین رویکردی در سازمان وجود داشته باشد می‌توان انتظار داشت که افراد تمایل بیشتری به تک‌روی در تیم‌های کاری داشته باشند. 
4. از توسعه فردی حمایت کنید. بالاخره آخرین اقدام در ابزار مربیگری تیم کاری، حمایت از توسعه فردی است. اعضای تیم ممکن است برای تحقق اهداف تیم نیاز به یادگیری مهارت‌های جدید داشته باشند. هر یک از اعضای تیم دارای سطوح مختلفی از آمادگی برای برداشتن گام‌های تغییر هستند. به‌عنوان یک مربی تیم، باید به این تفاوت‌ها حساس باشید و منابع لازم برای حمایت از توسعه فردی اعضای تیم را فراهم کنید. برای توسعه فردی از نقش‌های مربیگری مانند ارائه بازخورد منظم، کمک به تنظیم اهداف فردی و پیگیری فرصت‌های آموزشی در قبال فرد غافل نشوید.  فراموش نکنید کار تیمی در یک چشم بر هم زدن نمیتواند توسعه پیدا کند بلکه تیم‌ها آرام آرام و با حرکت کند قدرت می یابند. 
www.hrjournalist.com


  


...

تاجر الکترونیک عامل مهم در افزایش فروش شرکت ها و تحول بنیادی در کسب و کار و تجارت

کسب درآمد و فروش شرکت ها  ماموریت اصلی تاجر الکترونیکی می باشد و  خدمات تاجر الکترونیکی در ایمیل مارکتینگ و پنل مارکتینگ و  و اتصال ساختار شرکت برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک است.برنامه های تاجر الکترونیک تئوریکال نمی باشد و هدف ما شرکت هایی می باشد اولا* در حد متوسط *ثانیا بخشی از راه تجارت الکترونیکی را یا طی نموده و یا تمام کمال برای توسعه فعالیت خود با فضای کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی آشنایی لازم و کافی را داشته باشند ثالثا انگیزه ی راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک در سطح ایران را داشته باشند.

و اما مهمتر اینکه هدف ما در جهت توسعه وضعیت  فروش و  درامد شرکت ها و سازمان ها و افراد از طریق بازاریابی در شهرستان ها به صورت مدرن دنیایی امروز می باشد اما به شیوه کاملا "  هوشمند و با استفاده از ابزارهای پیشرفته ارتباطی دنیای امروز و با کسب مهارت دانشی تاجر الکترونیک کار و فعالیت ما می تواند از مکان و زمان رهایی یابد و شکل و ساختار کار  در واقع به سبک جدید از زندگی ما مبدل گردد و این امر باعث افزایش کارایی و فروش شرکت و یا درامد ما و مجموعه ما می گردد.

در ایران اکثر سایت هایی از شرکت های تولیدی و خدماتی ، آژانس های مسافرتی و تجهیزات پزشکی و سلامت و .... ، مدل های کسب و...که وجود دارند قابلیت تجاری ندارند و عمدا" یک بروشور یا بنر تحت وب یا ای بروشور  یا وان پیچ هستند  و صاحبان وب سایت ها  قدرت ارتباط تجاری  با آن را ندارند.ما به کسب و کار شما قدرت ارتباط الکترونیکی(به صورت ایمیل،پیامک،سایت،شبکه های اجتماعی و...) با صرف وقت و هزینه ی بسیار کمتر را می دهیم.ما طراح سایت نیستیم بلکه موفقیت در مسیر کسب و کار و تجارت الکترونیک شما را با صرف کمترین هزینه و وقت ممکن خواستاریم.

 آیا تا کنون به این موضوع مهم اندیشیده ایم که با ظهور تکنولوژی های ارتباطی جدید به خصوص اینترنت و ادغام ان با سایر تکنولوژی های ارتباطی دیگر شکل و ساختار کار کردن را تغییر داده و تغییر در نوع و نگرش مشاغل تغییر در سبک زندگی گردیده است ؟ آیا می دانید در دنیایی امروز  برای بسیاری از مشاغل کار کردن فارغ از زمان و مکان شده است ؟

 آیا می دانیم که  تاجر الکترونیک کیست ؟ آیا می دانید برای ورود به بازار  تجارت الکترونیکی نیاز تاجر الکترونیک داریم؟در این مورد ما به سهم خود تلاش فراوان نموده ایم ! آنچه که در اینجا و همیشه تاکید بر آن دارم ضرورت و الزام داشتن تاجر الکترونیک در شهرستان و  ابزارهای تحت وب در جهت پیشبرد کسب و کار و توسعه فروش شرکت ها و سازمان ایرانی بوده.

آنچه در عصر اطلاعات  از هر لحاظ حائز اهمیت برای همه در هر شاخه و گرایش کاری می باشد اطلاعات درست کاری می باشد با این توصیف بر این باور باشیم که حجم میلیاردی داده های تولید شده در هر ثانیه در کشور و پردازش و هدایت این داده ها  و  فرایند تبدیل این داده ها به اطلاعات و دانش تجاری کسب کار شما چه میزان می تواند در هدف گذاری و حضور موثر شما در دنیای تجارت واقتصاد موثر باشد . توسعه کاری تاجر  الکترونیکی و بازار  آن رونقی  بزرگ به ارمغان خواهد آورد و دریچه ای نو در مسیر  بازارسازی ، بازار یابی ، بازارداری ، استاندارد سازی ، حرکت به سمت QC  و مطلبویت بهتر کالا و فضای رقابتی سالم تر ، حفظ حقوق مشتری ، حرکت به سمت  محیط زیست پاک ،  اقتصاد پاک ، ساماندهی  و ورود به نظام عرضه و تقاضا و از همه مهمتر جذب و کسب بازار  های هدف بهتر برای سازمان ها و شرکت ها می باشد .

با تاجر الکترونیک مشتری های خود را در سطح کشور بشناسید و قدرت کسب و کار و تجارت خود را در شهرستان ها افزایش دهید.


  


 

 

...

 

نویسنده: Michael Mothner
مترجم: مریم رضایی
منبع: Inc
آیا فکر می‌کنید می‌توانید کل استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را به الگوریتم‌ها و روبات‌ها واگذار کنید؟ دوباره فکر کنید. درست است که داده‌ها بخش مهمی از بازاریابی آنلاین را تشکیل می‌دهند، اما نمی‌توانید دیگر عامل کلیدی یعنی «انسان» را نادیده بگیرید.
 جست‌وجوی پولی1، SEO 2، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی همگی ابزارهای این نوع بازاریابی هستند.  شاید فکر کنید اکنون آماده‌اید کمپین بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار خود را راه‌اندازی کنید. اما همه چیز به این سرعت اتفاق نمی‌افتد. در دنیای اینترنتی و داده‌محور امروز، کارآفرینان دوست دارند این موارد را چک کنند و تصور کنند که بازاریابی انجام شده است. در اختیار داشتن داده‌های فراوان می‌تواند شما را غرق در رضایت کند و باعث شود نتایج را به ارزش اسمی به دست آورید و وقتی این داده‌ها به شما می‌گویند که کمپین‌های بهینه‌سازی‌شده را اداره می‌کنید، آنها را باور کنید. به همین دلیل، بسیاری از کارآفرینان یک جزء اصلی بازاریابی دیجیتال، یعنی هوش انسانی را حذف می‌کنند.  برندها برای موفقیت در فضای رقابتی بازار اینترنتی، به بهینه‌سازی و ارتباط مداوم بین کانال‌ها با تخصص انسانی که به عنوان رابط در خدمت پایگاه‌های تکنولوژی عمل می‌کند، نیاز دارند.  ترکیب داده‌ها و تخصص بازاریابی انسانی، به‌خصوص هنگام راه‌اندازی کمپین‌های جست‌وجوی پولی و ارگانیک3 بسیار مهم است. بیشتر بازاریاب‌ها با روش‌های پرداخت به ازای هر کلیک و SEO رفتار تفکیک‌شده‌ای دارند، اما وقت آن رسیده که این دیوار فروریخته شود و شروع به استفاده از ثروت اطلاعات برای توسعه کلیه کانال‌های بازاریابی دیجیتال خود کنید.  در اینجا چهار مرحله برای اجرای یک استراتژی که عامل انسانی را به کمپین‌های بازاریابی دیجیتال شما بازمعرفی می‌کند، عنوان می‌کنیم:


  مرحله 1: شبکه گسترده‌ای در جست‌وجوی پولی ایجاد کنید
در مرحله اول با استفاده از ابزار Google AdWords می‌توانید مجموعه کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان را شناسایی کنید. به محض اینکه داده‌ها وارد می‌شوند، معاملات و تبلیغات را خلاصه‌سازی و بهینه‌سازی کنید تا کلمات کلیدی با حجم جست‌وجوی بالا و پایین، تعداد کلیک‌ها و تبدیل‌ها را پیدا کنید.  به عنوان مثال، تصور کنید یک گل‌فروشی اینترنتی دارید. از آنجا که کلمه «گل» شانس کمی برای پیدا کردن این سایت دارد، عبارت «گل‌فروشی لس‌آنجلس» بر اساس داده‌های اولیه می‌تواند این شانس را افزایش دهد.  


  مرحله 2: جست‌وجوی پولی را در SEO به‌کار گیرید 
به محض اینکه نظم گسترده‌ای از کلمات کلیدی را با تغییرپذیری بالاتر از حد میانگین در کمپین‌های جست‌وجوی پولی شناسایی کردید، وقت آن رسیده که این درس‌ها را در SEO به‌کار گیرید. می‌توانید از این کلمات کلیدی در وب‌‌سایت خود یا در برچسب‌های عنوان استفاده کنید، اما اگر در ایجاد محتوا به‌کار گرفته شوند، بیشترین مزیت رقابتی را ایجاد می‌کنند.  اگر در سایت‌تان با استفاده از این کلمات کلیدی محتوا ایجاد کنید، شاهد افزایش قابل توجه رتبه جست‌وجوی ارگانیک برای این کلمات خواهید بود. به عنوان مثال، گل‌فروشی اینترنتی مذکور اکنون دقیقا می‌داند با کدام عبارت‌هایی که مصرف‌کننده در جست‌وجوهای خود استفاده می‌کند، محتوا ایجاد کند. بنابراین اگر به دانش چگونگی عملکرد این کلمات کلیدی در جست‌وجوی پولی مجهز باشید، می‌توانید با اطمینان محتوای کاملا قابل جست‌وجویی ایجاد کنید که مشتری دقیقا به دنبال آن است. 


  مرحله 3: از درس‌های SEO در جست‌وجوی پولی خود استفاده کنید
همان‌طور که کلمات کلیدی انتخابی شما رتبه نتایج جست‌وجوی ارگانیک را بالا می‌برند، می‌توانید تلاش‌های خود را در جست‌وجوی پولی با آن متناسب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید صفحات مورد نظر پرداخت به ازای هر کلیک را با قوی‌ترین کلمات کلیدی متناسب کنید تا ارتباط را افزایش دهید، متن تبلیغ را به متن مکمل در لیست جست‌وجوی ارگانیک تغییر دهید و بر اساس عملکرد SEO در مورد تخصیص بودجه تصمیم‌گیری کنید. اگر مشتریان آن گل‌فروشی اینترنتی جذب یک صفحه در مورد «حمل و نقل رایگان» شوند، شاید این اصطلاح باید به تبلیغات جست‌وجوی پولی بپیوندد. از طرف دیگر، اگر تخفیف‌های ارائه شده در تبلیغات جست‌وجوی پولی به کلیک‌های بیشتری منجر شود، زبان آن باید در صفحه مورد نظر برای اهداف SEO نوشته شود. حلقه‌های بازخورد مداوم بین دو کانال به نتایج بهتری منجر می‌شود. 


  مرحله 4: از کانال‌های دیگری هم استفاده کنید
بازاریابی دیجیتال با جست‌وجوی پولی و SEO به پایان نمی‌رسد. هر عاملی در استراتژی این نوع بازاریابی باید تجربیات کسب‌شده در تلاش‌های قبلی شما را در نظر بگیرد.  بنابراین وقتی آماده‌اید که از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های ایمیلی یا کانال‌های نمایشی جدید استفاده کنید، نتایج کمپین‌های جست‌وجوی ارگانیک و پولی می‌توانند در شکل‌گیری لحن، بودجه و زیبایی‌شناختی تبلیغات شما کمک باشند. وقتی یک عامل خاص در یکی از این کانال‌های جدید کاربرد خوبی داشته باشد، اثرات آن می‌تواند به کل استراتژی جست‌وجوی شما تعمیم داده شود.  این نوع بهینه‌سازی بین کانال‌های مختلف فقط با تکیه بر داده اتفاق نمی‌افتد و نیاز به افراد باهوشی دارد که سوالات درستی را مطرح کنند. تعامل انسان و ماشین با یکدیگر به شما کمک می‌کند کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود را به سطح کاملا جدیدی پیش ببرید.
 
  پی‌نوشت‌ها:
1- Paid search، روشی که در آن به ازای هر کلیک، به موتورهای جست‌وجوگر پولی پرداخت می‌کنید تا سایت شما در بالاترین نتایج جست‌وجو ظاهر شود. این هزینه به صورتی است که با هر بار کلیک، مبلغی از شما کسر می‌شود.
2- مخفف Search Engine Optimization، به معنای بهینه‌سازی سایت برای سهولت بررسی موتورهای جست‌وجو و در واقع مجموعه‌ای از عملیات‌ها و تکنیک‌ها است که به‌منظور دریافت ترافیک بیشتر از سوی موتورهای جست‌وجو مانند گوگل‌، ‌یاهو و بینگ انجام می‌گیرد.
3- Organic، در این نوع جست‌وجو با پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب می‌توانید شانس کلیک روی سایت را افزایش دهید. این روش هیچ هزینه‌ای ندارد و در صورت تبدیل نشدن بازدیدکننده به مشتری، ضرری هم متوجه شما نخواهد شد. 

 

  


...یوسف حسن پورکارسالاری
رئیس پژوهشکده مطالعات راهبردی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی
یکی از مسیرهای مقاوم‌سازی صنعت کشور، موازنه تجاری (واردات= صادرات) کالاهای صنعتی است. بررسی‌ها نشان می‌دهد به ازای هر 100 دلار واردات صنعتی، نزدیک به 40 دلار از محل صادرات صنعتی و 60 دلار دیگر از سایر منابع ارزی نظیر فروش نفت و گاز و سایر کالاها تامین می‌شود.
اتخاذ راهبرد توسعه صادرات صنعتی البته با توجه دادن جهت‌گیری‌های تقاضای جهانی به مقاوم سازی بخش صنعت کمک خواهد کرد. امروزه نزدیک به 71 درصد از تقاضای جهانی محصولات صنعتی به تجارت کالاهای متکی به دانش و مغزافزار (فناوری بالا و متوسط به بالا) اختصاص دارد. از این میان 51 درصد به کالاهای با فناوری متوسط به بالا و نزدیک به 19درصد به تجارت کالاهای با فناوری بالا  مربوط می‌شود. طی 25 سال اخیر (2012-1988)، ارزش صادرات جهانی محصولات صنعتی دانشی از رقم 410میلیارد دلار به 6475 میلیارد دلار افزایش یافته است.  نگاهی به ترکیب صادرات صنعتی کشور در چند سال اخیر نشان می‌دهد که نزدیک به 48 درصد از صادرات صنعتی کشور را کالاهای دانش بنیان تشکیل داده است؛ به نحوی که 47 درصد به‌کالاهای با فناوری متوسط به بالا و تنها یک درصد به محصولات صنعتی با فناوری بالا اختصاص یافته است. نکته قابل توجه اینکه سهم صادرات محصولات صنعتی دانشی کشور از رقم 9/23 درصد در سال 1997 به 5/47 درصد در سال 2011 افزایش یافته است. اگرچه تغییرات خوبی را شاهد هستیم ولی در مقایسه با رقم 71 درصدی جهانی فاصله زیادی دارد. در حال حاضر  بیش از 58 درصد از مصارف ارزی بخش صنعت کشور  صرف واردات کالاهای دانش بنیان می شود؛ به نحوی که نزدیک به 12 درصد صرف واردات کالاهای با فناوری بالا و 46 درصد دیگر به واردات کالاهای صنعتی با فناوری متوسط به بالا اختصاص دارد. واقعیت‌های مذکور گویای چند نکته کلیدی است:
1- جهت پایداری در منابع ارزی مورد نیاز بخش صنعت و کاهش وابستگی این بخش به درآمدهای نفتی، اتخاذ راهبرد توسعه کسب‌وکارهای دانشی شانس کشورمان را برای رسیدن به این هدف در مقایسه با راهبرد توسعه محصولات صنعتی با فناوری پایین، بالا می برد.
2- کسب درآمدهای ارزی مستلزم سرمایه‌گذاری در کسب‌و‌کارهای دانشی است که این نوع کسب‌و‌کارها ذاتا جزو کسب‌و‌کارهای پرمخاطره طبقه‌بندی می‌شوند. پیشرفته کردن نظام بیمه‌ای کشور جهت کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در توسعه فعالیت‌های دانشی ضروری است.
3- کسب درآمدهای ارزی مستلزم سرمایه‌گذاری در ایجاد و جذب نیروی  انسانی ماهر است. کشورمان چندین سال است که با پدیده فرار مغزها مواجه است و نظام آموزشی و پژوهشی کشور  چندین دهه است که متکی به اقتصاد متکی به منابع غیر دانشی بنا شده است.  
4- با توجه به خیل بیکاران دانشگاهی کشور، یکی از راهکارها جهت نقش‌آفرینی بخش صنعت کشور، رونق بخشی کسب‌و‌کارهای دانشی با جهت‌گیری صادراتی است. این زمانی تحقق خواهد یافت که اصلاحات اقتصادی در سطح کلان و مشوق‌ها و سیاست‌های حمایتی در جهت کمک به افزایش بازدهی تولید و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه متمرکز شود.


  

...
93/4/21:: 6:52 ع
(0)

 

...

با سلام به همگی و آرزوی قبولیه عبادات شما دوستان

لطفا از چند روز آینده با آدرس جدید وارد وبلاگ بنده شید

ممنونم از همگی

E2B.IR مدرک داشتن


  


فنون برخورد مناسب با مشتری در کسب و کار های کوچک

این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری می‌پردازد و نکات سودمندی برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌کند.


مقدمه

کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می‌دهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو می‌شود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند. جرالد کین درباره انجام دادن تجارت یک نفره به شوخی می‌گوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا که هم می‌توانید فقط نصف روز کار کنید و یا در روز دوازده ساعت سر کار باشید.

نکته‌ای که باید تمام کاسبان و تاجران به آن توجه کنند این است که باید در زمان بسیار محدودی کارها و وظایف بسیاری انجام دهند و البته باید از حداقل کار بهترین نتیجه لازم را بگیرند یعنی کارشان باید بیشترین بهره داشته باشد. اما برای اینکه از کمترین زمان بهترین استفاده را برد چه باید کرد؟

اگر شما دوست دارید که برنامه‌ها و کارهایتان را به سریع‌ترین و بهترین نحو انجام دهید بهتر است که به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره می‌شود خوب توجه کنید و آنها را در رأس کارهایتان قرار دهید. البته برای اینکه خواندن این مقاله خسته کننده نباشد این نکات به صورت پرسش و پاسخ آمده است و فایده دیگر آن این است  که به خاطر سپردن نکات آسان‌تر می‌شود.


 پرسش اول

 چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری بگیرم؟

پاسخ: گاهی اوقات برای جلب مشتریان بیشتر لازم است که کارهایی را که تاکنون برای این کار انجام داده‌ایم، متوقف کنیم. گاهی اوقات باید از روشهای مؤثری برای این کار استفاده کرد. البته روشهای استانداردی برای جلب مشتریان وجود دارد و نیز روشهای غیراستاندارد دیگر. اما این نکته را به خاطر داشته باشید: یک روش را بارها و بارها امتحان کنید. اگر انتظار داشته باشید که نتایج منفی به همراه داشته باشد پول و انرژی خود را از دست داده‌اید. بنابراین آنچه که باید انجام دهید فقط کار کردن نیست. ذهنتان را متوجه اهداف و کارهای دیگر کنید. همان طور که پیشتر اشاره شد گاهی اوقات راه حل مشکل این نیست که چه کار دیگر باید انجام داد بلکه این است که برای گرفتن مشتریان بیشتر انجام چه کارهایی را باید متوقف کرد.

نکته مهمی که باید به ذهن بسپارید این است که قوانین و مقررات نامرئی در جهان وجود دارند. حتی اگر شخصی با ذهنیت متافیزیکی نباشید، می‌توانید ببینید که نیروهای نامرئی بسیاری در زندگی‌های ما وجود دارد. الکتریسیته، نور، گرما و غیره. یک بذر را در نظر بگیرید: به محض آنکه در دل خاک کاشته می‌شود، نیروهای نامرئی دست به کار می‌شوند و آن را به یک گیاه، درخت یا بوته تبدیل می‌کنند. تمام این نیازها چیزهای بسیار اساسی هستند که به بذر کمک می‌کند که قسمت‌های دیگری به آن اضافه شود و باصطلاح رشد و نمو کند. اما بیشتر مردم فکر می‌کنند که چنین نیروهایی به چیزهای مرئی و مشهودی که می‌توانیم در زندگی روزانه خود ببینیم، تعلق ندارد.

آیا شما احساس کرده‌اید که در طول یک روز همه چیز بر وفق مرادتان پیش می‌رود و باصطلاح کارهایتان روی غلتک افتاده است؟ در این مواقع چه فکر کرده‌اید؟ آیا دوست داشته اید که تلاش اضافی که به نتایج عادی بزرگتر می‌انجامد، انجام دهید؟ چه چیزی آن روز را متفاوت‌تر از روزهای دیگر کرده است؟ نیروهای نامرئی که به نفع خود تحت کنترل درآورده‌اید. آیا تاکنون با کسی ملاقات کرده‌اید که شما را سخت تحت تأثیر خود قرار داده باشد، به اصطلاح شما را جادو کرده باشد؟ آیا به نظرتان او یک آدم جذاب بود؟ البته منظورم زیبایی و جذابیت فیزیکی نیست بلکه انرژی اوست. راز این دسته افراد این است که این افراد موفق یاد گرفته‌اند که چگونه چهار قدرت نامرئی خود را کنترل و هدایت کنند.

چهار قدرت نامرئی عبارتند از:

ـ رفتار

ـ تمرکز

ـ گفت وگوی درونی با خود

ـ باورها.

روش و رفتار مثبت باعث خلق مثبت می‌شود. من از ساده طبعی و یا تأییدات بی‌فایده سخن نمی‌گویم، بلکه عقیده دارم که احساس و برداشت من از جهان مردم، وقایع و اتفاقات و باورها و رفتارهای مناسب با آن را برایم به ارمغان می‌آورد. آنچه که زندگیم را تغییر می‌دهد نوع نگاه و نگرش من به اشیاء و افراد و در کل، جهان است.

یک فکر مثبت نتیجه مثبت به همراه دارد. با نگاه کردن به گلها، گیاهان و درختان و دیگر چیزها این احساس را در خود به وجود آوریم که برای رشد آنها نیروهای نامرئی دست‌اندرکارند. اما علف‌های هرز از کجا می‌آیند؟ از بذرها. نتایج احساسات خود از کجا نشأت می‌گیرند؟ بذرهای افکار، باور و رفتارها. در ذهن شما چه چیزی کاشته شده است؟ زندگی همیشه ما را با چالشها و مشکلات زیادی روبه رو می‌سازد.

از این رو مهم است که این نظریه را به خاطر بسپاریم:

یک شخص بدبین هر فرصت و شانس را یک مشکل می‌بیند و یک شخص خوش‌بین مشکلات را یک فرصت می‌داند.خود من چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی به این نتیجه رسیده‌ام که داشتن ذهنیت مثبت باعث افزایش اعتماد به نفس در انسان می‌شود. شاید اگر این حرف را به دوستانتان بزنید آنها به شما بخندند و بگویند: «این از آن حرف‌های متافیزیکی عجیب و غریب است.»

اما این مسئله را به خاطر بسپارید که آنها چه موفقیت‌هایی در زندگیشان کسب کرده‌اند؟ زندگی افراد مشهور را مطالعه کنید. در زندگی انسان‌ها لحظاتی وجود دارد که باید به آن نگاهی عمیقی انداخت. خود من متوجه شده‌ام که عامل مهم موفقیت شغلی‌ام دیدگاه و نگاه مثبتی بوده است که به کارم داشته‌ام.

اگر به نتایج بهتری در زندگی شخصی و شغلی خود نیاز دارید، دو چیز است که باید به آنها بیشتر از هر چیز دیگر توجه کنید:

چگونه به نتایج مثبت و جالبی در زندگیتان دست یابید؟ با استفاده از نیروهای نامرئی که در وجود هر موجود زنده‌ای به ودیعه گذاشته شده است؟ چنانچه نتایج حاصله مثبت نیستند، استفاده از این نیروها می‌تواند تغییرات زیادی را در شما به وجود آورد.

افزایش اعتماد به نفس در کسب موفقیت بسیار مهم است. گفت وگوی درونی با خود و تکرار کلمات و جملات تأکیدی روش بسیار مفیدی برای افزایش اعتماد به نفس در انسان می‌شود. یکی از مشتریانم با استفاده از این روش توانست 40 پوند از وزنش را البته بدون کم کردن از میزان غذای خود کم کند.

تغییرات کوچک می‌تواند نتایج بزرگی به همراه داشته باشد. سعی کنید که دستورات بالا را به مدت چند هفته به کار گیرید.


 پرسش دوم

چرا وقتی که مطمئنم که مشتریان خوبی پیدا کرده‌ام، آنها را خیلی زود از دست می‌دهم؟

پاسخ: وقتی که دانش آموز سر کلاس حاضر باشد، سر و کله معلم نیز پیدا خواهد شد. حال ممکن است معلم بد باشد. هر جا که فروشنده باشد، مشتری هم است، اما باید روش تشخیص آنها را خوب بدانید.


 پرسش سوم

می‌دانم درست نیست که این را بگویم اما گاهی اوقات یک مشتری تمام روزم را خراب کرده است. در این مواقع چه کار باید بکنم؟

پاسخ: آیا فقط یک بار اتفاق می‌افتد یا همیشه؟ یاد بگیر چطور این تناقض را تغییر دهی تا تو و مشتری‌هایت به جای عذاب کشیدن از معامله لذت ببرید.


 پرسش چهارم

 می‌دانم برای اینکه کارم را بسیار خوب انجام دهم بسیار خوب هستم اما به دلایلی چندان اعتماد به نفس ندارم. با این وضعیت چگونه برخورد کنم؟

پاسخ: همیشه چیزهای کوچک هستند که باعث بروز اختلافات بزرگ می‌شوند. داشتن دیدگاه و ذهنیت مثبت و باور داشتن توانایی‌های خود باعث می‌شود که ترستان از انجام کار بریزد و از کارتان لذت ببرید.


پرسش پنجم

دسته‌ای از افراد وجود دارند که نمی‌توانم با آنها ارتباط برقرار کنم. این در حالی است که یقین دارم که آنها مشتریان بسیار خوبی از آب در می‌آیند. چه کار کنم که بتوانم آنها را متقاعد سازم؟

پاسخ: یک بار کسی گفت: «من تا به حال نتوانسته‌ام همسرم را درک کنم». یک روز تمام با او صحبت کردم ولی نتوانستم حرف هایش را بفهمم. چیزی که عجیب است این است که اگر چه پاسخ به این سؤال بسیار روشن است، اما بیشتر افراد نمی‌توانند پاسخ این سؤال را بیابند و همین مشکل هم بر روی افراد کاسب و بازرگان نیز تأثیر می‌گذارد.


پرسش ششم

من برای متقاعد کردن مشتریانم دست به هر کاری می‌زنم، اما بیشتر اوقات نتیجه نمی‌دهد. آیا تکنیک مؤثری برای این کار سراغ دارید؟

پاسخ: گاهی یک تصویر کار هزاران کلمه را می‌کند. سعی کنید از محصولاتتان تصاویر واضح و زیبایی تهیه کنید. در این صورت خیلی راحت‌تر مشتریان خود را برای خرید اجناستان قانع می‌کنید.



نویسنده: سی. دوین هاستینگز

منبع: روزنامه همشهری


  

پیام رسان
 

+ @};-

+ رسول خوبیها (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند : اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه در آن است در پی اهنانت دشمنان اسلام ، جنبش اینترنتی پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) راه اندازی شد از‌این‌رو،‌ از تمامی فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم با قراردادن لوگوهای« جنبش اینترنتی پیامیر رحمت ( صلی الله علیه و آله و سلم) در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود

+ دوستان صبح یکی از افرادی که عاشقانه دوسش دارم عمل داره...کسی که خدا گفته بهشت زیره پاهاشه...از همتون التماس دعا دارم... :(

+ سلام به همه دوستای خوبم :) یه کاری رو دارم انجام میدم از همتون التماس دعا دارم. به سلامتی اون رفیقی که خدا هیچی بهش نداده به جز مرام و معرفت …

+ سلام به همگی خیلی وقته نیومدم به پیام رسان سر بزنم دلم برا همگی تنگ شده بود امشب یه شبه فوق العادس برام چون امروز وارده ارشد شدم 5 سال پیش یه همچین روزایی بود هرکی منو میدید می گفت لیسانستم به زور بگیری برات خوبه! حالا همونا هنوز لیسانسشونم نگرفتن!! قربونه همه کسایی که فکر می کردن هیچی نمیشیم فدای همتون

+ کوروش زادروزت گرامی باد <3 " <3 <3 " <3 " <3 <3 فرهاد بدرود اسطوره <3

+ سلام دوستان.میخوام بدونم بازدید وبلاگاتون چقدره؟بیشترین بازدید در روز ماله کیه؟؟

+ واقعا اگر نت نبود باید میمردیم.خوشحالم که دوستای خوبی مثه شماها دارم:) <3

+ دوستای گلم که فیس بوک دارن میتونن ادد کنن اگه دوس داشتن... آدرس:https://www.facebook.com/Mersad.SI

+ با سلام به دوستان خوبم.هرکس دوس داره با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم بهم درخواست بده.ممنونم از همگی.



مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
دسته بندی موضوعی

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ