سفارش تبلیغ
صبا ویژن


...

تاجر الکترونیک عامل مهم در افزایش فروش شرکت ها و تحول بنیادی در کسب و کار و تجارت

کسب درآمد و فروش شرکت ها  ماموریت اصلی تاجر الکترونیکی می باشد و  خدمات تاجر الکترونیکی در ایمیل مارکتینگ و پنل مارکتینگ و  و اتصال ساختار شرکت برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک است.برنامه های تاجر الکترونیک تئوریکال نمی باشد و هدف ما شرکت هایی می باشد اولا* در حد متوسط *ثانیا بخشی از راه تجارت الکترونیکی را یا طی نموده و یا تمام کمال برای توسعه فعالیت خود با فضای کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیکی آشنایی لازم و کافی را داشته باشند ثالثا انگیزه ی راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک در سطح ایران را داشته باشند.

و اما مهمتر اینکه هدف ما در جهت توسعه وضعیت  فروش و  درامد شرکت ها و سازمان ها و افراد از طریق بازاریابی در شهرستان ها به صورت مدرن دنیایی امروز می باشد اما به شیوه کاملا "  هوشمند و با استفاده از ابزارهای پیشرفته ارتباطی دنیای امروز و با کسب مهارت دانشی تاجر الکترونیک کار و فعالیت ما می تواند از مکان و زمان رهایی یابد و شکل و ساختار کار  در واقع به سبک جدید از زندگی ما مبدل گردد و این امر باعث افزایش کارایی و فروش شرکت و یا درامد ما و مجموعه ما می گردد.

در ایران اکثر سایت هایی از شرکت های تولیدی و خدماتی ، آژانس های مسافرتی و تجهیزات پزشکی و سلامت و .... ، مدل های کسب و...که وجود دارند قابلیت تجاری ندارند و عمدا" یک بروشور یا بنر تحت وب یا ای بروشور  یا وان پیچ هستند  و صاحبان وب سایت ها  قدرت ارتباط تجاری  با آن را ندارند.ما به کسب و کار شما قدرت ارتباط الکترونیکی(به صورت ایمیل،پیامک،سایت،شبکه های اجتماعی و...) با صرف وقت و هزینه ی بسیار کمتر را می دهیم.ما طراح سایت نیستیم بلکه موفقیت در مسیر کسب و کار و تجارت الکترونیک شما را با صرف کمترین هزینه و وقت ممکن خواستاریم.

 آیا تا کنون به این موضوع مهم اندیشیده ایم که با ظهور تکنولوژی های ارتباطی جدید به خصوص اینترنت و ادغام ان با سایر تکنولوژی های ارتباطی دیگر شکل و ساختار کار کردن را تغییر داده و تغییر در نوع و نگرش مشاغل تغییر در سبک زندگی گردیده است ؟ آیا می دانید در دنیایی امروز  برای بسیاری از مشاغل کار کردن فارغ از زمان و مکان شده است ؟

 آیا می دانیم که  تاجر الکترونیک کیست ؟ آیا می دانید برای ورود به بازار  تجارت الکترونیکی نیاز تاجر الکترونیک داریم؟در این مورد ما به سهم خود تلاش فراوان نموده ایم ! آنچه که در اینجا و همیشه تاکید بر آن دارم ضرورت و الزام داشتن تاجر الکترونیک در شهرستان و  ابزارهای تحت وب در جهت پیشبرد کسب و کار و توسعه فروش شرکت ها و سازمان ایرانی بوده.

آنچه در عصر اطلاعات  از هر لحاظ حائز اهمیت برای همه در هر شاخه و گرایش کاری می باشد اطلاعات درست کاری می باشد با این توصیف بر این باور باشیم که حجم میلیاردی داده های تولید شده در هر ثانیه در کشور و پردازش و هدایت این داده ها  و  فرایند تبدیل این داده ها به اطلاعات و دانش تجاری کسب کار شما چه میزان می تواند در هدف گذاری و حضور موثر شما در دنیای تجارت واقتصاد موثر باشد . توسعه کاری تاجر  الکترونیکی و بازار  آن رونقی  بزرگ به ارمغان خواهد آورد و دریچه ای نو در مسیر  بازارسازی ، بازار یابی ، بازارداری ، استاندارد سازی ، حرکت به سمت QC  و مطلبویت بهتر کالا و فضای رقابتی سالم تر ، حفظ حقوق مشتری ، حرکت به سمت  محیط زیست پاک ،  اقتصاد پاک ، ساماندهی  و ورود به نظام عرضه و تقاضا و از همه مهمتر جذب و کسب بازار  های هدف بهتر برای سازمان ها و شرکت ها می باشد .

با تاجر الکترونیک مشتری های خود را در سطح کشور بشناسید و قدرت کسب و کار و تجارت خود را در شهرستان ها افزایش دهید.


پیام رسان
 

+ @};-

+ رسول خوبیها (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند : اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه در آن است در پی اهنانت دشمنان اسلام ، جنبش اینترنتی پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) راه اندازی شد از‌این‌رو،‌ از تمامی فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم با قراردادن لوگوهای« جنبش اینترنتی پیامیر رحمت ( صلی الله علیه و آله و سلم) در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود

+ دوستان صبح یکی از افرادی که عاشقانه دوسش دارم عمل داره...کسی که خدا گفته بهشت زیره پاهاشه...از همتون التماس دعا دارم... :(

+ سلام به همه دوستای خوبم :) یه کاری رو دارم انجام میدم از همتون التماس دعا دارم. به سلامتی اون رفیقی که خدا هیچی بهش نداده به جز مرام و معرفت …

+ سلام به همگی خیلی وقته نیومدم به پیام رسان سر بزنم دلم برا همگی تنگ شده بود امشب یه شبه فوق العادس برام چون امروز وارده ارشد شدم 5 سال پیش یه همچین روزایی بود هرکی منو میدید می گفت لیسانستم به زور بگیری برات خوبه! حالا همونا هنوز لیسانسشونم نگرفتن!! قربونه همه کسایی که فکر می کردن هیچی نمیشیم فدای همتون

+ کوروش زادروزت گرامی باد <3 " <3 <3 " <3 " <3 <3 فرهاد بدرود اسطوره <3

+ سلام دوستان.میخوام بدونم بازدید وبلاگاتون چقدره؟بیشترین بازدید در روز ماله کیه؟؟

+ واقعا اگر نت نبود باید میمردیم.خوشحالم که دوستای خوبی مثه شماها دارم:) <3

+ دوستای گلم که فیس بوک دارن میتونن ادد کنن اگه دوس داشتن... آدرس:https://www.facebook.com/Mersad.SI

+ با سلام به دوستان خوبم.هرکس دوس داره با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم بهم درخواست بده.ممنونم از همگی.



مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
دسته بندی موضوعی

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ