سفارش تبلیغ
صبا ویژن


شرکت دیزنی (Disney) مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
خلاصه ای از شرکت ها

سال تاسیس : 1923
کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا

1- شرکت دیزنی ، پس از تایم وارنر ، دومین مجموعه شرکت بزرگ رسانه ای دنیاست .

2- دیزنی صاحب شبکه ی تلویزیونی ای بی سی (ABC) ، ده ایستگاه پخش تلویزیونی و هفتاد ایستگاه رادیویی است .

3- وسعت پارک تفریحی دنیای والت دیزنی ، تقریبا به اندازه ی شهر اتاوا است .

 

 


  


سلام به همه

امشب شنبه هست و تا عید 1 روز مونده.من امسال ساله پر نشیب رو گذروندم.پایین بالا زیاد داشتم.اشتباه زیاد انجام دادم و لحظه های خوش هم زیاد داشتم.امیدوارم ساله جدید که در راهه واسه همه خیلی بهتر از سالای قبلشون باشه.

به امیده سالی بهتر برای همهssssدوست داشتن



  


بعد از یک دهه سامسونگ آسیاب‌های آرد و محصولات شیرینی‌پزی تولید می‌کرد و بعد از آن با رشدی بسیار سریع با مشارکت عده بیشتری اداره گردید و به یکی از 10 شرکت بزرگ کره تبدیل شد. 
از سال 1958 سامسونگ رو به ترقی، شروع به گسترش به صنایع دیگر از قبیل کشتی‌سازی، تولید مواد شیمیایی، رسانه، امور مالی و حسابداری کرد. در سال 1969 شرکت سامسونگ الکترونیک در گروه سامسونگ متولد شد و کار اصلی آن تولید لوازم الکترونیکی از قبیل تلویزیون، ماشین حساب، یخچال، کولر و ماشین لباسشویی بود. سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای «سه ستاره» می‌باشد. این شرکت در دهه 1970با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و ساخت کشتی، راه صنعتی شدن را در پیش گرفت.
در 1973 دومین برنامه پنج‌ساله مدیریت اعلام و گذار از مرحله ساخت مواد اولیه به محصول نهایی به‌عنوان هدف اصلی شرکت اعلام گردید. دهه 1970 دهه توسعه شرکت سامسونگ بود و شرکت‌های صنایع سنگین، پتروشیمی، کشتی‌سازی و صنایع دقیق سامسونگ تاسیس و اولین صادرات صنایع الکترونیک از سوی سامسونگ الکترونیک صورت گرفت. محصولات این شرکت در دهه 1980 توانست به بازارهای جهانی راه یابد.
«لی کان هی» سومین پسر «لی بیونگ چول» (بنیانگذار گروه) در سال 1978 نایب‌رییس سامسونگ شد و در سال 1987 با مرگ پدر، جانشین او گردید. وی یک سال بعد برنامه انقلاب دوم سامسونگ را در شرکت به راه انداخت. این برنامه مشتمل بر تجدید ساختار کسب و کار قدیمی و تبدیل شدن شرکت به یکی از پنج شرکت برتر الکترونیک و یکی از شرکت‌های برتر در دنیا در قرن بیست‌و یکم بود. او به خوبی شرکت را در عصر دیجیتال به پیش می‌برد. در سال ????، شرکت بیش از ?? میلیون تلویزیون سیاه و سفید تولید کرد و در سال ???? با شرکت نیمه‌هادی و ارتباطات سامسونگ ترکیب شد.
اوایل دهه 1990 را می‌توان دوران مدیریت نوین در سامسونگ دانست. شعار «ابتدا کیفیت» دراین دوران انتخاب شد. محصولات مختلفی نظیر نیمه‌هادی‌ها، نمایشگرهای رایانه و ... نیز در بازارهای جهانی به فروش رسید و حتی شرکت در فروش LCD به مقام اول جهانی دست یافت.
لوگوی قبلی سامسونگ نام کمپانی به حروف چینی بود و لوگوی جدید در اقدامی برای جهانی کردن کارخانه در سال 1991 معرفی شد. این لوگو نام کارخانه با یک پشت صحنه بیضوی آبی رنگ بود که این رنگ آبی نمادی از استحکام و محبت و دوستی و بیضی نیز نمادی از حرکت در کل فضا به همراه نوآوری و تغییرات بود. دو حرف S و G از دایره آبی بیرون زده بود تا نمادی از پیوند سازمان درونی کمپانی با دنیای خارج باشد و نشانی از تمایل سامسونگ برای متحد شدن با تمام دنیا. نوشتن حرف A به صورت نیمه تمام نیز به علت مدرن کردن و زیبایی بخشیدن به شکل ظاهری لوگو بود.
شعارهای سامسونگ از ابتدای تاسیس، توجه به منابع انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خردورزی بود. مدیرعامل شرکت معتقد بود، موقعیت سامسونگ متکی به پنج ارزش: کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت است. در سال 1993، مدیرعامل شرکت بیانیه معروف برنامه هویت بخشی جدید را در پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت در شهر فرانکفورت صادر کرد و همه کارکنان را به یک انقلاب فرهنگی فرا خواند. او اعلام نمود که شرکت نیازمند آن است که بازتاب‌های اخلاقی خود را ببیند. 
او گفت که تغییر را از خود آغاز خواهد کرد، زیرا تنها حرف زدن کافی نیست. لی معتقد بود در هزاره جدید قدرت یک کشور به وسیله سطح فن‌آوری آن مشخص می‌شود. اصول جدید مدیریت سامسونگ مبتنی بر اخلاق و قانون، احترام به ذی‌نفعان و مشتریان و پذیرش مسوولیت اجتماعی بوده و چشم‌انداز ترسیم شده از سوی شرکت، تبدیل شدن به رهبر انقلاب دیجیتال با شعار «سامسونگ، شرکت دیجیتال» بود. از ابتدای قرن جدید، حرکت به سمت دوران دیجیتال برای شرکت سرعت گرفت، به گونه‌ای که به زودی در حوزه‌های مختلف فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، محصولات متنوعی عرضه می‌گردید.
در سال 2004، سامسونگ الکترونیک از سوی مجله فورچون به عنوان چهارمین شرکت تحسین‌برانگیز جهان در حوزه الکترونیک انتخاب شد. در سال 2005، سامسونگ الکتریک به تنهایی با فروش 5/71 میلیارد دلار در صدر شرکت‌های برتر کره قرار گرفت و بیش از 10 درصد صادرات این کشور را به خود اختصاص داد. این در حالی است که درآمد کل گروه سامسونگ در این سال حدود 141 میلیارد دلار بود که منجر به کسب حدود 10 میلیارد دلار سود خالص شد.
لی کان هی که مدرک دکترای خود را از دانشگاه سئول در سال 2000 اخذ کرده است، بیش از هر مدیر ارشد دیگری به فن‌آوری و کسب دانش فنی دست اول تاکید دارد. رهبری موثر او در 20 سال گذشته توانسته است سامسونگ را که ابتدا به عنوان یک فروشگاه بازرگانی تاسیس شده بود، به رقیب جدی معتبرترین و مطرح‌ترین پیشتازان فن‌آوری دیجیتال و تولیدکنندگان وسایل صوتی و تصویری الکترونیک نظیر سونی و پاناسونیک تبدیل کند. لی بر این باور است که تغییرات در 5 تا 10 سال آینده بی‌تردید بیش از تغییرات 100 سال گذشته خواهدبود، همان گونه که تغییرات 100 سال گذشته بیش از تغییرات 500 سال پیش تاکنون بوده است. او معتقد است در قرن بیست‌ویکم هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند رشد کند و دوران آینده تغییرات باورنکردنی خواهد داشت. هم‌اکنون 14 شرکت گروه سامسونگ با 337 دفتر در 58 کشور جهان پراکنده است. 
جایگاه سامسونگ در فروش گوشی تلفن همراه در جهان در سال 2009، بعد از نوکیا و موتورولا قرار داشت که حدود 21 درصد فروش جهانی را شامل می‌شود. این شرکت در سال گذشته میلادی درآمدی بالغ بر 180 میلیارد دلار را از آن خود کرد. تعداد کارکنان شرکت سامسونگ الکتریک بیش از 164 هزار نفر در سراسر جهان است، در حالی که کل کارکنان گروه سامسونگ به 276 هزار نفر می‌رسد. 

منبع : روزنامه دنیای اقتصاد شماره ???


  

پیام رسان
 

+ @};-

+ رسول خوبیها (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند : اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه در آن است در پی اهنانت دشمنان اسلام ، جنبش اینترنتی پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) راه اندازی شد از‌این‌رو،‌ از تمامی فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم با قراردادن لوگوهای« جنبش اینترنتی پیامیر رحمت ( صلی الله علیه و آله و سلم) در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود

+ دوستان صبح یکی از افرادی که عاشقانه دوسش دارم عمل داره...کسی که خدا گفته بهشت زیره پاهاشه...از همتون التماس دعا دارم... :(

+ سلام به همه دوستای خوبم :) یه کاری رو دارم انجام میدم از همتون التماس دعا دارم. به سلامتی اون رفیقی که خدا هیچی بهش نداده به جز مرام و معرفت …

+ سلام به همگی خیلی وقته نیومدم به پیام رسان سر بزنم دلم برا همگی تنگ شده بود امشب یه شبه فوق العادس برام چون امروز وارده ارشد شدم 5 سال پیش یه همچین روزایی بود هرکی منو میدید می گفت لیسانستم به زور بگیری برات خوبه! حالا همونا هنوز لیسانسشونم نگرفتن!! قربونه همه کسایی که فکر می کردن هیچی نمیشیم فدای همتون

+ کوروش زادروزت گرامی باد <3 " <3 <3 " <3 " <3 <3 فرهاد بدرود اسطوره <3

+ سلام دوستان.میخوام بدونم بازدید وبلاگاتون چقدره؟بیشترین بازدید در روز ماله کیه؟؟

+ واقعا اگر نت نبود باید میمردیم.خوشحالم که دوستای خوبی مثه شماها دارم:) <3

+ دوستای گلم که فیس بوک دارن میتونن ادد کنن اگه دوس داشتن... آدرس:https://www.facebook.com/Mersad.SI

+ با سلام به دوستان خوبم.هرکس دوس داره با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم بهم درخواست بده.ممنونم از همگی.



مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
دسته بندی موضوعی

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ