سفارش تبلیغ
صبا ویژن

...
93/4/21:: 12:27 ص
(0)

16 اگر HTML بلد نیستید، حتماً یادش بگیرید.

 

آرون بلک (استادیار مدیریت و تجارت در دانشگاه میسوری) میگوید: دانستن اینکه چگونه سایت های مختلف را مرور کنید، از توئیتر استفاده کنید، ایمیل بفرستید و ویدئو آپلود کنید این روزها چندان خاص به حساب نمی آید. البته نیازی نیست همه برنامه نویسی و طراحی سایت را بلد باشند، اما شما به سطح کافی از فهم برنامه نویسی و نحوه کارکرد وب نیازمندید که HTML ساده ترین و پایه ترین آن است.

 

17 در صورت امکان، سفری به خارج از کشور داشته باشید.

 

اگر موقعیتش را دارید اوقاتی را در خارج از کشور بگذرانید. حتی تحت لوای یک مسافرت شخصی یا تفریحی. چنین تجربه ای به شما دید خوبی از وضعیت کلی دنیا میدهد. در طول سفر شما به طرز شگفت انگیزی با واقعیت های دنیای بیرون از کشورتان آشنا می شوید و شاید هم موقعیت های شغلی جذابی در آنجا پیدا کنید.

 

18 وظایفی را که به آن معتقدید را قبول کنید.

 

به گفته پارکر گایگر، کار داوطلبانه برای کارفرماها معانی ای همچون صداقت و ارزش را تداعی می کند. البته بهتر است چنین کارهایی را در وهله اول جهت کمک به دیگران انجام دهید نه بخاطر ملاقات دیگران یا یک فاکتور خوب در رزومه.

 

19 روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

 

شغل شما بزرگترین دارایی شماست، بنابراین سرمایه گذاری روی آن نیاز است. از هزینه کردن برای خرید کتاب های مرتبط با حوزه کاری خود، صرف غذا با افراد الهام بخش و موثر و ثبت نام در کلاس ها و دوره های مفید فروگذار نکنید.

 

بیست و چندسالگی وقت سیاست گذاری امور مرتبط با شغل است.

 

 

 

20 شایعات محیط کار را هدایت کنید.

 

سعی کنید در محیط کار، سخت کار کنید و همزمان کمتر در کنار موسسان یا مدیران شرکت دیده شوید. سیاست داشتن در محیط کار از الزامات جلوگیری از شایعات بی اساس است و تاثیر زیادی در آینده شغلی تان می گذارد.

 

21 به جوک های رئیس بخندید!

 

رؤسا دوست دارند مورد توجه کارکنان قرار گیرند. در کنار سیاست هایی که برای رفتار در محیط کار اعمال می کنید، باید این راه هم اضافه کنید که توجه به کارکنان و خصوصا رئیس تان می تواند تاثیر بسزایی روی بهبود توجه ها به خودتان شود. حتی به ?جوک های? رئیس تان هم بخندید.

 

22 دوستان سطح بالا برای خود پیدا کنید.

 

شاید دوستی با مدیران و افراد باتجربه در حوزه کاری تان کمی نشدنی و حتی ترسناک به نظر برسد. اما در واقع اینطور نیست. سعی کنید با آنها همراه باشید، غیرعادی به نظر نرسید، از آنها سوالات هوشمندانه بپرسید و هرگز از سوال پرسیدن و کمک گرفتن از آنها نترسید. چنین دوستانی می توانند مربیان خوبی برای شما باشند و حتی ممکن است به اسپانسرهای خوبی نیز تبدیل شوند.

 

23 مواقعی که سکوت لازم است را بشناسید.

 

اگر در جلسه ای حضور دارید، سعی کنید برای پرسیدن سوال، موقعیت مناسب را انتخاب کنید. در گفتگوها نیز مراقب زمانی که می خواهید حرفی بزنید باشید و بی مقدمه و بدون توجه به اینکه طرف مقابل در چه بخشی از حرفش است، صحبت را قطع نکنید.

 

24 موقعیت هایی که در آن بهتر عمل می کنید پیدا کنید.

 

ممکن است در موقعیت ها و مکان هایی که تصورش را هم نمی کنید خلاقیت هایی از شما سر بزند که شما را به سمت اهدافتان حرکت دهد. سعی کنید که این موقعیت های را بشناسید و از آنها در جهت بهبود قوای خلاقه خود بهره ببرید. بدین ترتیب امکان پیشرفت در موقعیت کاری تان نیز بیش از سایرین خواهد بود.

 

25 از گفتن خبرهای بد به رئیس نترسید، اما آنها را تعدیل کنید.

 

شاید پنهان شدن جهت پیشگیری از پیامدهای منفی یک عمل اشتباه، به نظر کار درستی باشد. اما مدیریت و ارتباط برقرار کردن با شرایط رمز موفقیت شغلی ست. اعمال رفتارهای صحیح با خبرهای خوب و بد، نشان از بلوغ فکری و قدرت تصمیم گیری صحیح شماست.

 

26 در کنار شغل ثابت تان یک کار جانبی هم داشته باشید.

 

ممکن است در برهه هایی از زندگی شغلی درگیر بیکاری شوید، به همین جهت یک کار موقت و جانبی در کنار شغل اصلی می تواند در مواقع بیکاری به شما در حرکت به سمت جلو کمک کند. حتی این کار جانبی می تواند یادگیری یک یا دو مهارت دیگر باشد که در آینده می توانند تاثیرگذار باشند.

 

بیست و چندسالگی زمان رسیدن به افزایش درآمد است.


پیام رسان
 

+ @};-

+ رسول خوبیها (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند : اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه در آن است در پی اهنانت دشمنان اسلام ، جنبش اینترنتی پیامیر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) راه اندازی شد از‌این‌رو،‌ از تمامی فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم با قراردادن لوگوهای« جنبش اینترنتی پیامیر رحمت ( صلی الله علیه و آله و سلم) در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود

+ دوستان صبح یکی از افرادی که عاشقانه دوسش دارم عمل داره...کسی که خدا گفته بهشت زیره پاهاشه...از همتون التماس دعا دارم... :(

+ سلام به همه دوستای خوبم :) یه کاری رو دارم انجام میدم از همتون التماس دعا دارم. به سلامتی اون رفیقی که خدا هیچی بهش نداده به جز مرام و معرفت …

+ سلام به همگی خیلی وقته نیومدم به پیام رسان سر بزنم دلم برا همگی تنگ شده بود امشب یه شبه فوق العادس برام چون امروز وارده ارشد شدم 5 سال پیش یه همچین روزایی بود هرکی منو میدید می گفت لیسانستم به زور بگیری برات خوبه! حالا همونا هنوز لیسانسشونم نگرفتن!! قربونه همه کسایی که فکر می کردن هیچی نمیشیم فدای همتون

+ کوروش زادروزت گرامی باد <3 " <3 <3 " <3 " <3 <3 فرهاد بدرود اسطوره <3

+ سلام دوستان.میخوام بدونم بازدید وبلاگاتون چقدره؟بیشترین بازدید در روز ماله کیه؟؟

+ واقعا اگر نت نبود باید میمردیم.خوشحالم که دوستای خوبی مثه شماها دارم:) <3

+ دوستای گلم که فیس بوک دارن میتونن ادد کنن اگه دوس داشتن... آدرس:https://www.facebook.com/Mersad.SI

+ با سلام به دوستان خوبم.هرکس دوس داره با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم بهم درخواست بده.ممنونم از همگی.



مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
دسته بندی موضوعی

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ